mandag 9. februar 2009

Få dager igjen i CO

Halla!


PH: Daniel Tengs

Nå er det ikke lenge til vi drar hjem til Norge.


Vi har vært her i nesten 4 uker nå, 4 konge uker!



For noen dager siden overshoota jeg det største hoppet i breck ganske så hardt.
Skulle ta en sw bio 9er, men pga en del motvind tidligere på dagen hadde jeg blitt vant til farten, så jeg var ganske komfortabel med farten, men det viste seg at vinden hadde endret seg til medvind veldig kjapt, det resulterte til at jeg landa alt for langt ned i landingen.
Skada ryggen og kneet mitt så jeg kan ikke hoppe noe særlig mer når jeg er i USA.



Men skal i Breck i morgen for å raile litt, så jeg tenkte jeg skulle prøve å poste en rail edit om noen dager.

Fikk også for noen dager siden bekreftet en plass i Nippon Open i Japan.
Så reiser ned med Fridtjof Fredricsson ned til Japan 23 feb.



-PC Fosse

1 kommentar:

  1. Jaman! Stoked på å se railedit man, og grats med plass i nippon!

    SvarSlett