onsdag 28. januar 2009

Bristet tommel!

Hallais!



Nå har både Klaus og jeg kommet hjem fra sykehuset i Frisco hvor vi begge skulle sjekke tommlene våre.

Etter X-ray scanning fant vi ut at begge har brista høyre tommel.
Klaus Finne sin tommel har egentlig vært vond ganske lenge, mens min historie er slik:

Vi hadde vært å shredda i Keystone hele dagen og filma til en liten raile edit.
Når vi tok den siste turen var egentlig parken stengt, men vi fant en inngang de ikke hadde lukket, så vi kjørte inn der. Da ble vi møtt av han ene parksjefen som sa at det egentlig var stengt, men vi fikk lov til og ta en siste tur. Så vi lekte oss på railsa nedover parken helt til vi kom til et plastrør hvor jeg tenkte jeg skulle ta 450 på. Det endte selvfølgelig med at når jeg startet rotasjonen litt for tidlig fallt den ene skia mi av, da mistet jeg ballansen og falt på tommelen på røret!



Nå må jeg vente noen dager med å stå på ski, så må jeg stå litt no-poles(uten staver) pga. sånn Tommel støtte greie...(sjekk bilde).


Her står Klaus og jeg med bart og brista tommler!
ph: Daniel Tengs

Legene sa at jeg er "back on track" om noen dager;)




-PC Fosse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar