tirsdag 1. desember 2009

Skaden i dachstein!


-Norwegian only!

-Text fra www.friflyt.no
-Direkte link til artikelen: http://friflyt.no/index.php?pagenr=12&articlenr=57927
----------------------------------------------------------------------------------
PC Fosse er hjemme igjen etter nesten fjorten dager på sykehus. En røket synsnerve gjør at Oslogutten må hvile til etter nyttår.

Det var under trening østerrikske Dachstein at det gikk galt for PC Fosse fra Oslo. Det som skulle være en helt vanlig treningsøkt foran skikonkurransen King of Style i Stockholm, ble høstens store mareritt for Fosse. Da han skulle teste ut en ny grab kombinasjon på sin kangaroo flip, kom ha nut av rotasjonen, landet 90 grader på landinga og slo hodet kraftig.

– Nå må jeg bare vente, kan begynne å kjøre ski sånn vanlig etter nyttår, og vet ikke når jeg kan hoppe igjen. Akkurat nå ser jeg dobbelt og er svimmel hele tiden, det er sykt stress, sier Fosse.
– Jeg må slappe av og kan ikke gjøre noen ting før om en måneds tid, først da kan det være snakk om å kjøre ski ned en bakke.

– Hvordan har kompisene dine reagert?
– Jeg var på sykehus i Norge i bare to dager så jeg fikk ikke så mye besøk, bare av familien og Daniel, men det virker som at folket synes litt synd på meg som går glipp av så mye og litt sånt. Jeg kom jo også med i Dew Tour-kvallikken som jeg heller ikke får kjørt.



-PC Fosse

2 kommentarer:

  1. Greetz from ENGLAND.

    Get better soon !

    WE <3 YOU !

    x

    SvarSlett
  2. han er fra asker for feen!

    SvarSlett